To jest ta data, …

Kiedy „cały świat” usłyszał , że będziemy razem, że już na zawsze. Póki co „wytrzymaliśmy ze sobą więcej lat, niż w Polsce wynosi VAT! „ 🙂 🙂 …. Dla małżeństwa (miłości) nie jest ważne, aby ludzie do siebie pasowali, ale by byli razem szczęśliwi.

Nadal szanujmy swoje różnice i celebrujmy wspólne wartości, i wspierajmy się… I jeszcze jedno: nie krytykuj moich wyborów, jesteś jednym z nich. 🙂

„Żeby znaleźć kogoś, kto naprawdę cię rozumie, trzeba mieć farta, ale potem wszystko zależy od ciebie” 🙂 …… 
 Za to, co zamierzamy. Za nasze strategie i plany. Za to, co nas chroni i broni…Za nas ! „Una in perpetuum”….

10 myśli na temat “To jest ta data, …

  1. VAT w Polsce podniesiono do 23. Więcej niż 23 to wiele cyfr 🤔🤭 wszystkiego dobrego na ciągle nowej drodze życia 😍
    Mam dla Ciebie łamigłówkę 🤣 która to rocznica ślubu (moja znaczy) : rocznica ogorzałki wełnistej? 😅

    Polubione przez 1 osoba

  2. Dziękuję 🙂 ….zgadzam się z Tobą, że ta droga bywa ciągle nowa, i trwa też ciągły trening umiejętnego dawania siebie i umiejętnego brania….Zagadka trudna. 🙂 Ogorzałka wełniasta to drzewo więc skojarzyłam, że mogłaby być: „drewniana”, ale w Waszym przypadku to niemożliwe 🙂 … Zdradź proszę tą ciekawostkę 😀 ….buziaki

    Polubione przez 1 osoba

      1. Zaintrygowałaś mnie, więc trochę przeszukiwałam internet. Twojej zagadki jednak nie udało mi się rozwiązać ale przy okazji poznałam egzotyczne drzewo i wiem co robi się z balsy 🙂 dziękuję… A Wy wędrujcie sobie w radosnym uśmiechu, z czułością i wytrwałością do następnego drzewka szczęścia ….uściski 🙂

        Polubione przez 1 osoba

        1. Dzięki wielkie, wzajemnie🤗 szukałam nazw rocznic ślubu po polsku. I są, do 20, a później już tylko co 5 lat. Równe rocznice. W Szwecji każda kolejna rocznica ma swoją nazwę. 27 to balsowa, w zeszłym roku (26) była korkowa, a za rok (28) będzie twardej płyty pilśniowej 😁 Może nie ma tych nazw w rocznicach po polsku bo taka dajmy na to błyta pilśniowa nie ma w sobie przepychu czy wdzięku 🤣

          Polubione przez 1 osoba

          1. Tak właśnie było u mnie z tym szukaniem, więc się poddałam (internet nie dał rady ! 😂). Myślałam, że w jakiejś starej książce masz wszystkie nazwy rocznicowe….. Płyta pilśniowa… może i brak jej wdzięku i na pewno nie brzmi romantycznie 😊 ale próbowałam znaleźć w niej coś dobrego/ładnego by nazwa choć trochę charakteryzowała ten okres małżeńskiego pożycia …i znalazłam: wytrzymałość i jednocześnie elastyczność. 🤗😄Pozdrawiam

            Polubione przez 1 osoba

  3. Gratulacje z okazji tych wielu lat wspólnego życia i miłości. To prawdziwy dowód na Waszą siłę jako pary i na Wasze zaangażowanie w budowanie szczęśliwego związku.

    Życzę Wam dalszych wspaniałych lat razem, pełnych miłości, wzajemnego wsparcia i radości z każdego wspólnie spędzonego dnia. Niech Wasza miłość będzie zawsze Waszym największym skarbem i źródłem siły 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  4. Serdeczne gratulacje i życzenia.

    Bardzo miło czytać takie słowa.
    Nasza rocznica za tydzień – 26 kwietnia;-)

    Ciekawe, że tyle szczęśliwych par obchodzi swe rocznice w kwietniu;-)

    Szczęśliwy miesiąc?

    Polubione przez 1 osoba

  5. Dziękuję za życzenia… wspomniałeś kiedyś, zapamiętam, że Wy również wybraliście ten miesiąc. Życzę Wam kolejnych, i kolejnych kwietniowych Rocznic, wspólnych dni przynoszących nowe odkrycia, wzajemnego zrozumienia i radości z bycia razem. Byście nie tracili z oczu wspólnych celów i marzeń, ale tych własnych też. 🙂 Może dlatego kwiecień to szczęśliwy ślubny miesiąc, bo nie ma w nazwie tej przesądnej literki „r” - traktowanej w Polsce jako symbol szczęścia? 😂  🙂 ……To są podobno słowa Williama Szekspira: „Kwiecień… włożył we wszystko ducha młodości”😇😌 I to mi się najbardziej podoba. Uściski

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz